wtorek, 11 września 2012

Mutsy Evo czyli mercedes wśród wózków

Jakiś czas temu zgłosiłam się do testowania woózka Firmy Mutsy. Jakie było moje zdziwienie gdy zakwalifikowałam się do testów. Dzięki uprzejmości firmy Miko dostałam do testowania wózek Mutsy Evo w kolorze brazowym. Pierwsze wrażenie po złożeniu wózka" o matko jaki on lekki" , stelaż razem z gondolą wydaje się dużo lżejszy od mojego poprzedniego stelaża w wózku Tako.
Teraz trochę o funkcjonalności. Wózeczek składa się w 15 sekund wszystko działa na "klik" jest bardzo zwrotny i lekki , świetnie prowadzi się po kostce brukowej a nawet piach nie był mu straszny. W bagażniku zajmuje bardzo mało miejsca, a spacerowanie między sklepowymi regałami to sama przyjemność.Jedyny minus jak dla mnie to mały kosz na zakupy lecz jestem zdolna mu to wybaczyć ;) Materiał z jakiego został wykonany wózek jest bardzo elegancki i dobry jakościowo. Podoba mi się wkładka w gondoli którą bez problemu można wyprać, nie trzeba do tego celu rozbierać cały wózek wystarczy odlepić ją od rzepów i juz gotowe ;)

A teraz czas na króciutkie filmiki z Evo w roli głównej







1 komentarz: