wtorek, 28 lutego 2012

Bell Face Modeller 4in1

Udało mi się załapać do testowania nowości od Bell a mianowicie takiego cudeńka 4w1.
Dostałam kosmetyk w odcieniu Honey+Natural
Kosmetyk mam za zadanie wymodelować naszą twarz- i tak właśnie jest.

Ja rozsmarowuję jasną część pod oczami, w kącikach nosa i na brodzie, mus-bo taka jest konsystencja tego kosmetyku idealnie kryje zaczerwienienia , co prawda nie wiem jak poradzi sobie z większymi sprawami ale w kryciu przebarwień jest na prawdę dobry!

Ciemniejszy odcień służy jako bronzer , muszę przyznać że mi się bardzo podoba, miałam kiedyś bronzer innej znanej marki też  w musie niestety po nałożeniu tworzył plamy i się rozwarstwiał, z tym tak nie jest, bronzer świetnie się rozprowadza i ma ciepły odcień, nałożony na kości policzkowe i skronie daje subtelny efekt a zawarte w nim delikatne drobinki pięknie rozświetlają cerę.

 Opakowanie choć małe bo zaledwie 13 gram jest bardzo wydajne, wystarczy niewielka ilość żeby wymodelować sobie twarz. Jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku i wiem że zagości u mnie na dłużej :)


Dziękuję firmie Bell za możliwość przetestowania tego produktu





1 komentarz: